• "Népbetegséget gyógyítunk": A fogágybetegség, népies nevén „ínysorvadás” a felnőtt magyar lakosság 90%-át érinti. Ebbe beletartozik az egyszerű ínygyulladás ,és a nagyon súlyos fogágybetegség is. Ezen a területen nyújtunk egyedülálló ellátást szakorvosaink segítségével. A teljes parodontális kezelés után gyógyult, nagy csontpusztulás miatt elvándorolt fogakat helyükre szabályozzuk, fogszabályozó segítségével. Lehetőséget biztosítunk a saját fogak hosszú távú megőrzésére és egy esztétikus mosoly eléréséhez.
      Általános fogászat és parodontológia

A fogágybetegség fájdalmatlan betegség, csak nagyon súlyos formájában járhat fájdalommal, amikor a fogágy pusztulása már olyan mértékű, hogy a fogak elvesztésével jár. A rendszeres fogászati szűrővizsgálat rendkívül fontos!

Figyelmeztető jelek:

• kellemetlen lehelet
      • fogmosáskor az íny vérzik
      • íny duzzadt, vörös
      • fogak mellől váladék préselhető ki
      • fogak mozgathatóvá vállnak
      • fogak elvándorolnak eredeti helyükről, a fogsor résessé válik

Fogászati kezelések

• Parodontológia

fogkőeltávolítás, polírozás, szájhigiéniás tanácsadás

zárt küret

Ultrahangos fogkőeltávolítás, és   egyéni szájhigiéniás protokoll kialakítása után végezzük helyi érzéstelenítésben, fájdalmatlan beavatkozás. Lényege, íny alatti gyökércementre rakódott baktériumok, és a fertőzött gyökércement felületi rétegének eltávolítása, annak érdekében, hogy a gyulladásos tasakokat megszüntessük, ezáltal lehetőséget biztosítunk a fogíny visszatapadására. 4 ülésben végezzük e kezelést, majd a teljes száj professzionális tisztítása után 6 héttel újraértékeljük az elért állapotot. Enyhébb gyulladás estén a kezelés után 4 havonta fenntartó terápia következik, súlyosabb eseteknél nyitott tisztítással folytatjuk a kezelést.

nyitott küret

Helyi érzéstelenítésben történő tisztítás, kis lebenyképzés után. A nagyon mély,nehezen hozzáférhető területeket így tudjuk megtisztítani direkt rálátás mellett. Gyökérfelszín simítást végzünk kézi és gépi eszközökkel, gyulladásos sarjszövetet, és a tasak gyulladt belső falát távolítjuk el. Kémiai tisztítás után na sebszéleket varratokkal egyesítjük.

mozgó fogak sínezése

A mozgó fogakat a fogak belső felszínén, láthatatlanul, egy üvegszál segítségével egymáshoz ragasztjuk. Megakadályozza a fogak elmozdulását, segít a gyógyulásban, rágást könnyebbé teszi.

csontpótlás, regeneratív műtétek

Az eredeti parodontális szövetek helyreállítása a cél. A szövetpusztulás mértékétől függően alkalmazunk különböző anyagokat (csontpótló, membrán, regeneratív potenciálú anyagok) melynek célja a fogyágy alkotóelemeinek újraképzése.

íny plasztikai, esztétikai beavatkozások-recesszió sebészet

Célja a panaszok megszüntetése és az esztétikus mosoly helyreállítása. Ide tartoznak a saját fogak, az implantátumok melletti,  és a fogatlan állcsontgerinc melletti ínykorrekciók.

implantátumok tisztítása

Hasonló a gyulladás folyamata az implantátumok mellet mint a saját fogaknál, csak gyorsabb lefolyású. Mechanikai és kémiai tisztítás után a gyulladás megállítható az implantátum megőrizhető

• Konzerváló fogászat

image_06