fbpx

Telefonos konzultáció

Minden körülmények között legfontosabb a Pácienseink és Munkatársaink egészsége. Azért, hogy Önök semmilyen körülmények között se maradjanak szakorvosi tanácsok nélkül, lehetővé tettünk a telefonos konzultációt.

A telefonos konzultáció bevezetésével minimalizálni tudjuk a személyes kontaktus által esetlegesen bekövetkező fertőzések kockázatát. Az online konzultáció lehetőségét is elérhetővé tettük, a részletekért kattintson a linkre.

Kérjük olvassa el rövid tájékoztatónkat a telefonos konzultáció menetével kapcsolatban. Telefonközpontunk továbbra is a szokott időben várja hívását.

Telefonos konzultáció lépései

1. ORVOS VÁLASZTÁSA

Az elérhető orvosok listájáról érdeklődjön elérhetőségeink egyikén! Igyekszünk minden szakterületet elérhetővé tenni, de sajnos ez nem minden esetben lehetséges. Ha Ön járt már nálunk, akkor érdemes a személyes konzultációt végző szakorvosunkhoz előjegyzést kérnie! Ha erre nincs lehetőség, akkor call centerünk javaslatot fog tenni a helyettesítésre!

2. TELEFONOS IDŐPONT FOGLALÁS CALL CENTEREN KERESZTÜL

Jelenleg a telefonos konzultációra kizárólag telefonközpontunk segítségével tud időpontot foglani. Orvosaink az Aranyklinikán megszokott rendelési időben tartanak telefonos ügyeletet, így ezen időpontok lefoglalására van lehetőség. A call centerrel egyeztetett időpontban fogja Önt orvosunk keresni, ezért kérjük olyan időpontot válasszon, amikor tudja fogadni hívását. Időpontfoglalásra a vizitet megelőző nap 14:00-ig van lehetőség!

A telefonos konzultáció nem egyezik meg az online konzultációval!

3. ELEKTRONIKUS SZÁMLA KIEGYENLÍTÉSE

Sikeres időpontfoglalás esetén, a megszokott előjegyzési értesítéssel egyidőben, e-mail címére küldünk egy (Számlaértesítő – Aranyklinika Kft.) elektronikus számlát. Ezt a számlát kizárólag online, bankkártyás fizetéssel vagy átutalással egyenlítheti ki. A fizetéshez kattintson az emailben található “TOVÁBB A FIZETÉSHEZ” gombra. Ha nem az e-mailben meghatározott módon egyenlíti ki a számlát, kérelmét visszautasítjuk. Jelenleg másfajta fizetési módra nincs lehetőség. A számla kiegyenlítése legkésőbb a telefonos vizit előtti nap 15:00-ig meg kell hogy történjen, de a zökkenőmentes feldolgozás érdekében javasoljuk a számla azonnali kiegyenlítését. Ha az összeg a fenti határidőig nem érkezik be, nem tudjuk biztosítani a szolgáltatást. A számla kiegyenlítéséről semmilyen igazolást nem kell küldenie, a fizetettség könyvelése az elektronikus utalás vagy bankkártyás fizetés alapján automatikus!

A számlán szereplő adatokat a vizsgálati díj kiegyenlítéséig, de legkésőbb a vizit napjáig áll módunkban javítani!

A telefonos konzultáció bevezető áron, kedvezményesen vehető igénybe.

FIZETÉSI MÓDOK

4. VÁRAKOZÁS A VIZITRE

Amennyiben a számla kiegyenlítése sikeresen megtörtént, Önnek nincs más dolga, mint az előre egyeztetett időpontban telefonon elérhetőnek lennie. Az előjegyzéskor megadott telefonosszámon fogja Önt keresni orvosunk. Kérjük vegye figyelembe, hogy a hívás ismeretlen számról vagy rejtett hívószámról érkezhet (nem az Aranyklinika központi telefonszámáról), ezért kérjük az egyeztetett időponthoz közeledve fogadja ezeket a hívásokat is!

Időpont lemondásra a vizit előtti nap 14:00-ig van lehetőség! Ha időpontját a határidőig lemondja, visszatérítjük a vizsgálat árát, ellenkező esetben ezt nem tudjuk garantálni. Ha időpontját át kívánja helyezni, sztornó számlát küldünk és visszatérítjük a már esetlegesen befizetett összeget. Az új időpontról kapott számlát ebben az esetben újra ki kell egyenlítenie! A befizetett összeg időpontok közötti átvezetésére nincs lehetőség!

Ha Ön járt már az Aranyklinikán és kiegyenlítette a telefonos konzultáció díját a vizit előtti napon 15:00-ig, akkor recepciónk a szakorvos rendelkezésére tudja bocsátani korábbi eredményeit, leleteit.

5. AMBULÁNS LAP MEGKÜLDÉSE

A telefonos konzultáció megtörténte után recepciónk legfeljebb 2 munkanapon belül megküldi Önnek emailben az ambuláns lapot. A vizit alkalmával megbeszéltek – a későbbi visszakereshetőség érdekében – rögzítésre kerülnek az Aranyklinika orvosinformatikai rendszerében is. Orvosaink mindent megtesznek az Ön lehető legkorrektebb, legalaposabb ellátása érdekében, de a telefonos vizit nem helyettesíti a személyes orvos-beteg találkozót!

Amennyiben van rá mód, recepciónk meg fogja Önnek küldeni a kért szakorvosi javaslatokat és recepteket is! (E-Recept bevezetése folyamatban!)

6. LABORVIZSGÁLAT IGÉNYBEVÉTELE

A vérvétel lehetősége Szegeden, az Arany János utca 14. szám alatt továbbra is adott. Ennek során maximális körültekintéssel járunk el, intézményünk rendszeres fertőtlenítése mellett a kontaktusok számát is minimalizáljuk. Ha szüksége van laboratóriumi vizsgálatok elvégzésére, kérjen időpontot vérvételre elérhetőségeink egyikén.

7. ÚJABB TELEFONOS KONZULTÁCIÓ INDÍTÁSA

Ha a telefonos konzultáció után újabb kérdése merült fel vagy másik szakorvost is szeretne felkeresni panaszával, egyeztessen újabb időpontot call centerünk segítségével. Amennyiben meg volt elégedve szolgáltatásunkkal, kérjük ajánlja azt ismerősének és értékeljen bennünket a Facebookon. Esetleges panaszával forduljon hozzánk bizalommal a e-mail címen.

Jelentkezzen be telefonos konzultációra!

A telefonos konzultáció bevezető áron, kedvezményesen vehető igénybe. Orvosaink az Aranyklinikán megszokott rendelési időben tartanak telefonos ügyeletet, így ezen időpontok lefoglalására van lehetőség.