Általános fogászat és parodontológia

• "Népbetegséget gyógyítunk": A fogágybetegség, népies nevén „ínysorvadás” a felnőtt magyar lakosság 90%-át érinti. Ebbe beletartozik az egyszerű ínygyulladás ,és a nagyon súlyos fogágybetegség is. Ezen a területen nyújtunk egyedülálló ellátást szakorvosaink segítségével. A teljes parodontális kezelés után gyógyult, nagy csontpusztulás miatt elvándorolt fogakat helyükre szabályozzuk, fogszabályozó segítségével. Lehetőséget biztosítunk a saját fogak hosszú távú megőrzésére és egy esztétikus mosoly eléréséhez.
      Általános fogászat és parodontológia

A fogágybetegség fájdalmatlan betegség, csak nagyon súlyos formájában járhat fájdalommal, amikor a fogágy pusztulása már olyan mértékű, hogy a fogak elvesztésével jár. A rendszeres fogászati szűrővizsgálat rendkívül fontos!

Figyelmeztető jelek:

• kellemetlen lehelet
      • fogmosáskor az íny vérzik
      • íny duzzadt, vörös
      • fogak mellől váladék préselhető ki
      • fogak mozgathatóvá vállnak
      • fogak elvándorolnak eredeti helyükről, a fogsor résessé válik

Fogászati kezelések

Parodontológia

fogkőeltávolítás, polírozás, szájhigiéniás tanácsadás

zárt küret

Ultrahangos fogkőeltávolítás, és   egyéni szájhigiéniás protokoll kialakítása után végezzük helyi érzéstelenítésben, fájdalmatlan beavatkozás. Lényege, íny alatti gyökércementre rakódott baktériumok, és a fertőzött gyökércement felületi rétegének eltávolítása, annak érdekében, hogy a gyulladásos tasakokat megszüntessük, ezáltal lehetőséget biztosítunk a fogíny visszatapadására. 4 ülésben végezzük e kezelést, majd a teljes száj professzionális tisztítása után 6 héttel újraértékeljük az elért állapotot. Enyhébb gyulladás estén a kezelés után 4 havonta fenntartó terápia következik, súlyosabb eseteknél nyitott tisztítással folytatjuk a kezelést.

nyitott küret

Helyi érzéstelenítésben történő tisztítás, kis lebenyképzés után. A nagyon mély,nehezen hozzáférhető területeket így tudjuk megtisztítani direkt rálátás mellett. Gyökérfelszín simítást végzünk kézi és gépi eszközökkel, gyulladásos sarjszövetet, és a tasak gyulladt belső falát távolítjuk el. Kémiai tisztítás után na sebszéleket varratokkal egyesítjük.

mozgó fogak sínezése

A mozgó fogakat a fogak belső felszínén, láthatatlanul, egy üvegszál segítségével egymáshoz ragasztjuk. Megakadályozza a fogak elmozdulását, segít a gyógyulásban, rágást könnyebbé teszi.

csontpótlás, regeneratív műtétek

Az eredeti parodontális szövetek helyreállítása a cél. A szövetpusztulás mértékétől függően alkalmazunk különböző anyagokat (csontpótló, membrán, regeneratív potenciálú anyagok) melynek célja a fogyágy alkotóelemeinek újraképzése.

íny plasztikai, esztétikai beavatkozások-recesszió sebészet

Célja a panaszok megszüntetése és az esztétikus mosoly helyreállítása. Ide tartoznak a saját fogak, az implantátumok melletti,  és a fogatlan állcsontgerinc melletti ínykorrekciók.

implantátumok tisztítása

Hasonló a gyulladás folyamata az implantátumok mellet mint a saját fogaknál, csak gyorsabb lefolyású. Mechanikai és kémiai tisztítás után a gyulladás megállítható az implantátum megőrizhető

Konzerváló fogászat

tömések, betétek