Alsó végtagi visszérkezelés (szkleroterápia)

• A kozmetikailag zavaró seprűvénák, kapilláris tágulatok és bizonyos nagyobb visszerek esetében is hatékony ambuláns kezelési módszer a szkleroterápia. A kezelés során egy finom tűvel olyan anyagot fecskendezünk az érbe, amely gyulladást hoz létre az ér belhártyáján, összetapasztva azt, majd a keringésből kirekesztett ér idővel felszívódik.
      Alsó végtagi visszérkezelés (szkleroterápia)

Hogyan zajlik a szkleroterápia?

Vékony injekciós tűvel kerül a szkleroterápiás anyag beadásra az alsó végtagi felületes vénás hálózat ultrahangos feltérképezését követően. A beadást követően a kezelni kívánt ér méretétől függően 2-7 napig kompressziót (fásli, gumiharisnya) kell alkalmazni, és a kezelt területet 3 hétig nem javasolt napoztatni. A létrehozott steril gyulladás következtében előfordulhat múló fájdalom, bevérzés, ennek kapcsán a kezelést követő napokban pihenés és a kezelt terület jegelése válhat szükségessé. Néha elég egy kezelés, máskor meg kell ismételni a kezelést a betegség kiterjedésétől függően.

Árak:

• Seprűvénák esetén 1 ampulla beadása feeder vénába Veinlight eszköz segítségével: 23.000 ft (maximum 2 ampulla alkalmanként)
      • Amennyiben ismételt kezelés szükséges az adott vénaszakaszra, a további kezelések 25.500 ft-ba kerülnek alkalmanként