Aneszteziológiai szakrendelés az Aranyklinikán!

Figyelem! Ez a hír több, mint 2 évvel ezelőtt került publikálásra, ezért lehetséges, hogy elavult információkat tartalmaz. Legfrissebb híreinkért kattintson ide.
    • 2022-06-15
    Aneszteziológiai szakrendelés az Aranyklinikán!

Örömmel értesítjük kedves Pácienseinket, hogy az Aranyklinikán elindult az aneszteziológia szakrendelés!

Az aneszteziológia lehetővé teszi, a legkülönbözőbb kezelések, műtéti beavatkozások teljesen fájdalommentes végrehajtását.

Az orvostudomány jelentős fejlődésének következményeként az aneszteziológia és intenzív terápia ma már önálló szakterület a gyógyításban.

A szakvizsgálat során műtétre vagy egyéb érzéstelenítést igénylő beavatkozásra váró pácines személyre szabott állapot felmérése történik, melynek során előtérbe kerül a tervezett beavatkozás sajátosságai, a beteg általános állapota, alkati adottságai, kísérő betegségei és természetesen a páciens egyéni kérései is.

Szakrendelésünkre a következő páciensek jelentkezését várjuk:

• Mindenkit, akit a műtéte előtt aneszteziológiai vizsgálatra/ambulanciára küldtek és el akarja kerülni a sorban állást
    • Akit a kezelőorvosa (pl. operáló sebésze) küld a műtéti teherbíró képesség elbírálása céljából
    • Aki szorong, vagy fél ez előtte álló beavatkozástól, szeretne többet tudni a műtéti érzéstelenítésről és annak kockázatairól
    • Bárkit, aki általános tájékoztatást szeretne az altatásról, érzéstelenítésről és annak lefolyásáról
    • Aneszteziológia

Bővebb információért kattintson a Tovább gombra!

Medence csavarodás a derékfájdalom hátterében

Gyakran fáj a dereka? Előfordulhat, hogy panaszai hátterében a medencéjének elcsavarodása állhat.