Kedvezményes ételintolerancia vizsgálat az első 10 bejelentkezőnek!

Figyelem! Ez a hír több, mint 8 évvel ezelőtt került publikálásra, ezért lehetséges, hogy elavult információkat tartalmaz. Legfrissebb híreinkért kattintson ide.
    • 2016-03-25
    Kedvezményes ételintolerancia vizsgálat az első 10 bejelentkezőnek!

Ételallergiája csupán az emberek néhány százalékának van, az ételintolerancia viszont sokkal gyakrabban fordul elő. Ételintoleranciának nevezzük, mikor bizonyos ételek nem teljesen képesek felszívódó komponensekké lebomlani az emésztés során, az emésztő enzimek alacsony mennyisége vagy hiánya miatt. A 46 féle élelmiszer és élelmiszer alapanyag ellen termelt IgG antitestek mennyiségét kimutató vizsgálatot most 29000 HUF helyett 26000 HUF-ért kínáljuk az első 10 bejelentkezőnek! Érvényes 2016. április 8-ig elvégzett vizsgálatokra.

Ételintolerancia vizsgálat

Az ételintolerancia általában nem veszélyes betegség, de nagyon kellemetlen tüneteket okozhat. A tünetek erőssége függ a beteg által termelt enzimek, illetve az elfogyasztott reaktív táplálék mennyiségétől.

Gyermekeknél az ételintolerancia tanulási nehézségeket, hiperaktivitást, ekcémát és hasi fájdalmakat is okozhat.

Felnőtteknél gyakori tünetek a depresszió és szorongás, elhízás, bőrproblémák, emésztési zavarok, álmatlanság, migrén, menstruációs zavarok, izületi gyulladások, súlyproblémák, depresszio, fáradékonyság. Minden életkorban előforduló tünetek lehetnek az émelygés, felfúvódás és hasmenés. Bővebb információ a Pacienseknek menüpont alatt található.

Ne várjon órákat egy vérvételre!

Az Aranyklinikán nincs órákig tartó sorban állás, nem kell hónapokat várni egy időpontért! Mi tudjuk, hogy nem szeretne egész nap...