Várakozás nélküli laborvizsgálatok, vírus szűrés háromféle módszerrel

Figyelem! Ez a hír több, mint 4 évvel ezelőtt került publikálásra, ezért lehetséges, hogy elavult információkat tartalmaz. Legfrissebb híreinkért kattintson ide.
    • 2020-05-13
    Várakozás nélküli laborvizsgálatok, vírus szűrés háromféle módszerrel

Az Ön maximális biztonsága mellett a laborvizsgálatok teljes palettája továbbra is elérhető,  járóbeteg szakrendelések mellett! A vírus szűrésére háromféle (gyorsteszt, ELISA, PCR) diagnosztikai módszer közül választhat!

Jelen helyzetben is meg tudjuk teremteni Ön számára a biztonságos vérvétel lehetőségét. A fix időpontra történő bejelentkezés garantálja a kontaktusok számának minimalizálását. Szakképzett munkatársaink a járványügyi szabályokat betartva végzik a vérvételt gyermek és felnőtt Pácienseink részére egyaránt. Kérjük a vérvételre egyedül érkezzen. Amennyiben légúti fertőzés tüneteit észleli magán (láz, köhögés, torokfájás), kérjük későbbi időpontra halassza a vérvételt.

Klinikánkon közvetlenül a vírus örökítőanyag (virális RNS) PCR illetve specifikus IgM/IgG kimutatását is végezzük.

• Aktuálisan a szervezetben jelenlevő vírus (akut tünetmentes/tünetes fertőzés) örökítő anyagának kimutatására a PCR vizsgálat alkalmas
    • A már korábban lezajlott (legalább 14 nappal a tünetek után) vírusfertőzés utólagos igazolására IgM/IgG gyorsteszt vagy a nagyobb pontosságú ELISA vizsgálat a megfelelő választás.

A minél pontosabb diagnózis felállítása érdekében lényeges, hogy a megfelelő teszt kerüljön elvégzésre, ezértt kérjük, a linkelt tájékoztató oldal tartalmát kiemelt figyelemmel olvassa végig!

Klinikánkon kizárólag olyan Pácienseink részére áll módunkban biztosítani az alábbi mintavételt, aki a következő kritériumoknak megfelel:

• elmúlt 14 napban láz, köhögés, légszomj NEM jelentkezett
    • elmúlt 14 napban NEM járt külföldön
    • előző 14 napban NEM volt szoros kapcsolatban új koronavírussal megerősítetten, vagy valószínűsítetten fertőzött személlyel

Javasoljuk, hogy az aktuálisan tünetekkel rendelkező betegek telefonon keressék fel háziorvosukat. A további felelősségteljes ellátásuk ily módon valósítható meg.

A telefonos konzultáció és az online konzultáció bevezetése mellett, a távkonzultáción keresztül nem megoldható szakrendelések elérhetők az Aranyklinikán. Az elérhető rendelések listájáról érdeklődjön elérhetőségeink egyikén! Ha call centerünk nem tud konkrét időpontot felajánlani, iratkozzon fel várólistánkra és üresedén esetén azonnal értesítjük!

Együtt, felelősséggel,
    Aranyklinika

• Jelentkezzen be

További részletekről érdeklődjön elérhetőségeinken!

Járóbeteg ellátás a klinikánkon

A Pácienseink maximális biztonságát szem előtt tartva, járóbeteg szakrendeléseink fokozatosan növekvő kapacitás mellett elérhetők!