RENDKÍVÜLI lehetőség parlagfű allergiában szenvedő felnőtteknek!

Figyelem! Ez a hír több, mint 9 évvel ezelőtt került publikálásra, ezért lehetséges, hogy elavult információkat tartalmaz. Legfrissebb híreinkért kattintson ide.
    • 2015-01-30

Felnőtt, parlagfű allergiában szenvedő betegek jelentkezését várjuk, akik nagyon erős tünetek miatt szenvednek legalább 2 éve a parlagfű szezonban.

Az ingyenes előszűrő allergiavizsgálatra az elkövetkezendő 1 hétben van lehetőség bejelentkezni. A bejelentkezők közül választjuk ki azt a 40 beteget, akik évi 120.000 forint helyett most INGYENESEN kaphatnak immunterápiát az elkövetkező 3 évben.

Jelentkezési határidő: 2015.02.13.
    Bejelentkezés, felmerülő kérdések megválaszolása:
    Tel.: +3620/573-5434

Jelenleg ez az egyetlen elérhető oki terápia, amely hosszútávon gyógyszermentességet biztosít! A készítmény a beteg otthonában szedhető, a kezelés teljesen fájdalommentes. Az immunterápia segítségével az allergiás beteg immunrendszere megtanulja elviselni a betegségét kiváltó allergén jelenlétét, valamint az immunreakció lefolyásának megváltoztatásával részben megakadályozza azt, hogy újabb dolgokra allergiássá váljon, és a vizsgálatok szerint számottevő mértékben csökkenti a súlyosabb allergiás betegség, az allergiás asztma kialakulását.

Táplálék allergia, lisztallergia, gyulladásos bélbetegségek

Zárul az Aranyklinika ingyenes előadássorozata Egészségmegőrzés a családban szervezett ingyenes előadássorozatot a szegedi Aranyklinika. December 10-én, szerdán este 6 órától...