Fehér és egészséges fogak fogkő tisztítással – így fehérítsd mosolyod!

Figyelem! Ez a hír több, mint 9 évvel ezelőtt került publikálásra, ezért lehetséges, hogy elavult információkat tartalmaz. Legfrissebb híreinkért kattintson ide.
    • 2015-10-12
    Fehér és egészséges fogak fogkő tisztítással – így fehérítsd mosolyod!

Mi a fogkő? Kemény, sárgás, barnás vagy szürkés árnyalatú lerakódás a fogakon, ami főként ásványi sókból, ételmaradékokból és bakteriális lerakódásokból épül fel. A megkeményedett  fogkő nem távolítható el már fogmosással, sőt folyamatos friss lerakódások keletkeznek a durva felszínén.

Veszélyes-e a fogkő?

Előidézhet:

• kellemetlen leheletet
    • fogak elszíneződését
    • ínygyulladást, ínysorvadást
    • implantátumok kilazulását

Hogyan távolítjuk el a fogkövet?

A megkeményedett fogkövet csak fogorvos tudja eltávolítani speciális eszközökkel. Ultrahangos depurátorral, illetve kézi eszközökkel porrá zúzzuk, lepattintjuk a fogkövet, majd egy polírozó kefével és pasztával simává és fehérebbé varázsoljuk a fogakat. Fájdalommentes beavatkozás.

Mikor javasoljuk a fogkő eltávolítást, mennyire tartós?

Mivel folyamatosan táplálkozunk, ezért folyamatosan képződik fogkő is a fogainkon. Általánosan hat havonta ajánlott megismételni a kezelést, de saját szájápolási  szokásainktól is függ .

Nagyszerű érzés, amikor fogaink felszíne simává és lerakódásoktól mentessé válik. Ínyünk megszabadul az alá és köré gyűlt baktériumoktól végre fellélegezhet, s újból védelme alá veheti a fogainkat. Rendszeres tisztítással megelőzhető a fogszuvasodás és az ínysorvadás is.

A Csúcsforma vendégei most minden megváltott havi fitnesz bérlet mellé kapnak egy 50%-os kedvezményre jogosító kupont a 12000 forint értékű fogkő eltávolítás és polírozás árából. Mely beváltható Dr Kiss Gabriella fogorvosnál, az Aranyklinikán. Bejelentkezés: 0630/2035653 Arany János utca 14

Akciós kardiológiai szűrőcsomag, ingyenes fogászati góckutatással!

Teljes körű kardiológiai állapotfelmérés az Aranyklinikán, mely számos laborvizsgálatot, EKG vizsgálatot, testzsír mérést, szív ultrahang vizsgálatot tartalmaz, most 30 000...