A pontos és zökkenőmentes betegellátás segítéséről előjegyzési rendszerünk gondoskodik. Szakrendeléseink, vizsgálataink igénybevétele kizárólag időpont előjegyzés alapján lehetséges. Orvosainkkal csak rendelési időpont előjegyzése esetén tud konzultálni. Az előjegyzési rendszer által osztott időpontok csekély mértékben módosulhatnak rendkívüli esemény, torlódás bekövetkezése esetén. Amennyiben a betegellátás a tervezettnél hosszabb időt vesz igénybe, lehetséges, hogy csúszás alakul ki. Ilyen esetekben kérjük szíves türelmét. Gondoljon másokra és érkezzen időben időpontjára! Időpontja előtt 10 perccel elegendő bejelentkeznie a recepción. Az Aranyklinika teljes személyzete arra törekszik, hogy a betegek előjegyzés szerint, várakozás nélkül, maximális elégedettséggel kerüljenek ellátásra.
Időpontlemondás
Amennyiben mégsem tud eljönni a megbeszélt időpontban, az időpontot kérjük, hogy legkésőbb 24 órával az időpontot megelőzően mondja le! Megértését köszönjük! Amennyiben elmulasztja lemondási kötelezettségét és az előjegyzett időponton nem jelenik meg rendelőnkben, úgy másik időpontot csak a rendelési idő végére áll módunkban kiadni! Ha nem jön el előjegyzett időpontjára, másoktól veszi el a helyet!
Korábbi leletek
A vizsgálat megkönnyítése érdekében kérjük, hozza magával korábbi leleteit is! Amennyiben az Aranyklinikán készültek korábban leletei, hívja fel erre orvosa figyelmét.
Receptírás
A legtöbb szakorvosi rendelésen az e-Recept felírás lehetősége adott!
Panasz rendezés
Recepciós személyzetünk, telefonos ügyfélszolgálatunk és minden orvosunk gondos munkája ellenére is előfordulhat, hogy olyan helyzetbe ütközünk, mely az Ön számára kifogásolható lehet. Ebben az esetben kérjük haladéktalanul forduljon a recepcióhoz, munkatársaink a saját hatáskörükben igyekeznek minőségi kifogását orvosolni. Vezetőségünk minden problémát igyekszik a lehető leggyorsabban kivizsgálni. Panaszát írásban a email címre juttassa el.
Térfigyelő rendszer
Aranyklinika Orvosi Rendelő területén Aranyklinika Kft. megfigyelő rendszert üzemeltet. A Térfigyelő Rendszer Adatvédelmi Szabályzatáról a tájékoztatót ezen a linken olvashatja el.
Adatvédelem
Az Aranyklinika adatvédelmi tájékoztatóját ezen a linken olvashatja el.
Megközelítés
Gépjárművel
Szeged belvárosában, így az Arany János utcában is fizető parkolási rendszer működik.
Figyelem: 2017. június 6-tól megújult Szeged parkolási rendszere. Érvényes parkolószelvény megváltására kizárólag az új parkolóautomatákon vagy az új mobilparkolási rendszeren keresztül van lehetőség. A részletekről tájékozódjon a SZEPARK Parkolásinfó oldalán.
Figyelem: Az Arany János utca elején lévő parkolóház 2018. június 30-án bezárt. További információ: Bezár a SZEPARK Parkolóház
Az Aranyklinika a szegedi vasútállomástól a Boldogasszony sugárút, Tisza Lajos körút, Dózsa utca, Arany János utca útvonalon érhető el.
Helyi járattal
A vasútállomástól az 1-es villamossal kell utazni 6 megállót, az Anna kútnál kell leszállni, innen pár perc séta az Arany János utca.
Az Aranyklinika megközelíthető az Anna kút felől villamossal (1,2,3,4), busszal (10,20) és trolival (5,8), valamint a Dózsa György utca felől trolival (9,19).
Az Arany János utca a Dózsa György utcára és a Tisza Lajos körútra merőlegesen, az Anna kút mögött helyezkedik el. A Széchenyi tér felől a Takaréktár utcán végighaladva lehet megközelíteni.
Rendelőnkben készpénzzel és bankkártyával fizethetnek.
Szerződésben állunk számos egészségpénztárral. Egészségpénztári kártyát nem áll módunkban elfogadni, fizetés kizárólag készpénzben vagy bankkártyával lehetséges. A linkre kattintva tájékozódhatnak az igénybevétel feltételeiről.
E-mail elérhetőségek
Az alábbi elérhetőségeken tudja felvenni velünk a kapcsolatot:
E-mail cím
Kapcsolat
Recepció (időpontkérés, módosítás, lemondás, általános ügyek)
Ha a választott szakrendelés vagy szakorvos nem szerepel a listában, írjon nekünk az alábbi űrlap segítségével vagy vegye fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink egyikén!