fbpx

Irodai adminisztrátor álláslehetőség

Irodai adminisztrátor részállás 6 órában!

Munkavégzés helye: Szeged, Aranyklinika Kft.
Munkavégzés típusa: részállás

Feladatok:

  • Napi irodai ügymenet bonyolítása: posta, beszerzések, banki ügyintézés, telefonkezelés
  • Beérkező számlák fogadása, rögzítése
  • Munka, és tűzvédelmi dokumentációk kezelése
  • Javítással, karbantartással kapcsolatos munkálatok szervezése
  • Havi bérszámfejtési folyamat támogatása, szabadság nyilvántartás kezelése
  • Fogyóanyag rendelések intézése
  • Partnerekkel, szolgáltatókkal való kapcsolattartás
  • Mérőórák diktálása
  • Banki, hivatali ügyintézés lebonyolítása

Elvárások:

  • Legalább középfokú végzettség (irodai titkár, pénzügyi vagy HR területen)
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office, Excel kezelés)
  • Precíz, pontos, felelősségteljes munkavégzés
  • Lendületes személyiség
  • Jó csapatmunkára való képesség

Amit kínálunk:

  • Végzettségnek és tapasztalatnak megfelelő, versenyképes fizetés
  • Biztos, stabil hátterű cég
  • Kiszámítható munkaidő
  • Igényes munkakörnyezet
  • Előrelépési lehetőség
  • Összetartó, támogató csapat
  • Béren kívüli juttatás

Fényképes önéletrajzát az címre várjuk.

Kérjük csak a munkakörrel kapcsolatos célirányos információkat írja bele az önéletrajzába. Az állásra jelentkezés során ellenőrizhetjük a közösségi profilját. Kérjük tüntesse fel álláspályázatában, hogy önéletrajzát az álláshirdetés lezárulta után tárolhatjuk-e és megkereshetjük-e üresedés esetén.

  • Állásajánlatok

    A “Vissza” gomba kattintva megtekintheti további aktuális állásajánlatainkat!

Right Menu Icon