Irodai adminisztrátor részállás 6 órában!
Munkavégzés helye: Szeged, Aranyklinika Kft.
Munkavégzés típusa: részállás
Feladatok:
- Napi irodai ügymenet bonyolítása: posta, beszerzések, banki ügyintézés, telefonkezelés
- Beérkező számlák fogadása, rögzítése
- Munka, és tűzvédelmi dokumentációk kezelése
- Javítással, karbantartással kapcsolatos munkálatok szervezése
- Havi bérszámfejtési folyamat támogatása, szabadság nyilvántartás kezelése
- Fogyóanyag rendelések intézése
- Partnerekkel, szolgáltatókkal való kapcsolattartás
- Mérőórák diktálása
- Banki, hivatali ügyintézés lebonyolítása
Elvárások:
- Legalább középfokú végzettség (irodai titkár, pénzügyi vagy HR területen)
- Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office, Excel kezelés)
- Precíz, pontos, felelősségteljes munkavégzés
- Lendületes személyiség
- Jó csapatmunkára való képesség
Amit kínálunk:
- Végzettségnek és tapasztalatnak megfelelő, versenyképes fizetés
- Biztos, stabil hátterű cég
- Kiszámítható munkaidő
- Igényes munkakörnyezet
- Előrelépési lehetőség
- Összetartó, támogató csapat
- Béren kívüli juttatás
Fényképes önéletrajzát az címre várjuk.
Kérjük csak a munkakörrel kapcsolatos célirányos információkat írja bele az önéletrajzába. Az állásra jelentkezés során ellenőrizhetjük a közösségi profilját. Kérjük tüntesse fel álláspályázatában, hogy önéletrajzát az álláshirdetés lezárulta után tárolhatjuk-e és megkereshetjük-e üresedés esetén.