fbpx

Részállású adminisztrátor álláslehetőség

Részállású adminisztrátor álláslehetőség!

Munkavégzés helye: Szeged, Aranyklinika Kft.
Munkavégzés típusa: részállás

Feladatok:

  • személyi asszisztensi feladatok (beszerzések, ügyintézések, postai csomagfeladás)
  • gyógyszertári beszerzések
  • postai ügyintézés
  • bérlemények kezelése:
    • közművek lejelentése
    • bérlőkkel kapcsolattartás
    • ki-és beköltözések intézése
    • hibabejelentések kezelése, szerelők megszervezése, javítások koordinálása
    • számlák kiállítása vevők felé, iktatása
    • anyagrendelések intézése
    • aktív angol nyelvű ügyintézés

Munkavégzés feltételei:

  • ingatlankezelésben szerzett tapasztalattal rendelkezik
  • társalgási szintű angol nyelvtudása van szóban és írásban is,
  • aktív számítógépes ismeretekkel rendelkezik (Word, MS Office),
  • kreatív, proaktív és jó probléma megoldó személy

Előnyt jelent:

  • szakirányos végzettség (adminisztrátor, irodai titkár stb…)
  • felsőfokú angol nyelvtudás
  • számlázási ismeretek

Amit kínálunk:

  • versenyképes fizetés
  • béren kívüli juttatás
  • kulturált munkakörnyezet
  • dinamikus, fiatalos csapat
  • tartós álláslehetőség

Fényképes önéletrajzát az címre várjuk.

Kérjük csak a munkakörrel kapcsolatos célirányos információkat írja bele az önéletrajzába. Az állásra jelentkezés során ellenőrizhetjük a közösségi profilját. Kérjük tüntesse fel álláspályázatában, hogy önéletrajzát az álláshirdetés lezárulta után tárolhatjuk-e és megkereshetjük-e üresedés esetén.

  • Állásajánlatok

    A “Vissza” gomba kattintva megtekintheti további aktuális állásajánlatainkat!