Előzze meg a csontritkulást!

• 2017-10-24
    Előzze meg a csontritkulást!

Prevenciós jelleggel, a csontritkulás világnapja (október 20.) alkalmából 2017. október 24. és november 3. között bejelentkező páciensek kedvezményes áron, 5000 HUF helyett 2500 HUF áron vehetik igénybe a csontsűrűség mérést az Aranyklinikán! A vizsgálatot sarokcsontból, fájdalommentesen végezzük. A mérést időpont alapján végezzük. Eredmény akár azonnal! Jelentkezzen be központi telefonszámunkon!

• Csontsűrűség mérés

A csontritkulás (osteoporosis) a lakosság öregedésével egyre nagyobb gondot okozó megbetegedés. A szív- és érrendszeri és a daganatos betegségek mellett a legjelentősebb népegészségügyi problémát jelenti.

Szakrendelések mellett elérhető vérvétel, vírus szűrés, telefonos és online konzultáció!

A Pácienseink maximális biztonságát szem előtt tartva, járóbeteg szakrendeléseink fokozatosan növekvő kapacitás mellett elérhetők! Előzetes időpontfoglalás minden esetben szükséges! Bővebben →

Elérhetővé tettük a telefonos és online konzultációt, melyet járványügyi kockázat nélkül igénybe tud venni.

A vérvétel lehetősége továbbra is adott, mely során maximális körültekintéssel járunk el, intézményünk rendszeres fertőtlenítése mellett a kontaktusok számát is minimalizáljuk.

Elérhető koronavírus szűrés (gyorsteszt, ELISA, PCR), mely segítségével megtudhatja jelen van-e szervezetében a vírus elleni antitest.

Telefonos konzultáció Online konzultáció Koronavírus szűrés
GINOP-5.2.4-16-2016-00273