Előzze meg a csontritkulást!

• 2017-10-24
    Előzze meg a csontritkulást!

Prevenciós jelleggel, a csontritkulás világnapja (október 20.) alkalmából 2017. október 24. és november 3. között bejelentkező páciensek kedvezményes áron, 5000 HUF helyett 2500 HUF áron vehetik igénybe a csontsűrűség mérést az Aranyklinikán! A vizsgálatot sarokcsontból, fájdalommentesen végezzük. A mérést időpont alapján végezzük. Eredmény akár azonnal! Jelentkezzen be központi telefonszámunkon!

• Csontsűrűség mérés

A csontritkulás (osteoporosis) a lakosság öregedésével egyre nagyobb gondot okozó megbetegedés. A szív- és érrendszeri és a daganatos betegségek mellett a legjelentősebb népegészségügyi problémát jelenti.

Klinikánkon elérhető a telefonos konzultáció!

Valljuk, hogy minden körülmények között legfontosabb a Pácienseink és Munkatársaink egészsége. Jelen helyzetben – a hatósági javaslatokkal összhangban – ez a járóbeteg szakellátás szigorú korlátozását kívánja meg. Természetesen Önök ebben az időszakban sem maradnak szakorvosi tanácsok nélkül. Hisszük, hogy a mostani körülmények között, felelősen, a telefonos konzultációval tudjuk Mindannyiunk érdekeit a leginkább szolgálni.

A vérvétel lehetősége továbbra is adott. Ennek során maximális körültekintéssel járunk el, intézményünk rendszeres fertőtlenítése mellett a kontaktusok számát is minimalizáljuk.

Telefonközpontunk továbbra is a szokott időben várja hívását.

Együtt, felelősséggel egymásért!
Aranyklinika Vezetőség