50%-os alvásdiagnosztika kedvezmény

• 2017-04-19
    50%-os alvásdiagnosztika kedvezmény

2017. április és május hónapban minden 10000 HUF feletti laboratóriumi vizsgálat mellé 50%-os alvásdiagnosztika kedvezmény jár! A vizsgálatot így 12000 HUF helyett akár 6000 HUF-ért vehetik igénybe. A kedvezmény családtagok között átruházható. A horkolás veszélyes is lehet! Az alvásbetegség esetén a tünetek lassan alakulnak ki és fokozatosan súlyosbodnak, önmagán a beteg csak későn, a kóros szövődmények jelentkezése után veszi észre a bajt! Jelentkezzen be központi telefonszámunkon!

A kedvezmény kizárólag laboratóriumi vizsgálat igénybe vétele esetén érvényes. Allergia vizsgálat, down szűrés, gyorsteszt, stb. elvégzése esetén a kedvezmény nem érvényesíthető.

Jó egészséget kívánunk!

Szakrendelések mellett elérhető vérvétel, vírus szűrés, telefonos és online konzultáció!

A Pácienseink maximális biztonságát szem előtt tartva, járóbeteg szakrendeléseink fokozatosan növekvő kapacitás mellett elérhetők! Előzetes időpontfoglalás minden esetben szükséges! Bővebben →

Elérhetővé tettük a telefonos és online konzultációt, melyet járványügyi kockázat nélkül igénybe tud venni.

A vérvétel lehetősége továbbra is adott, mely során maximális körültekintéssel járunk el, intézményünk rendszeres fertőtlenítése mellett a kontaktusok számát is minimalizáljuk.

Elérhető koronavírus szűrés (gyorsteszt, ELISA, PCR), mely segítségével megtudhatja jelen van-e szervezetében a vírus elleni antitest.

Telefonos konzultáció Online konzultáció Koronavírus szűrés
Kanyaró elleni antitest mérés: Hogy ne legyen félnivalója!

A kanyaró súlyos, fertőző betegség, amelynek kezdetben influenzaszerű tünetei vannak: torokfájás, köhögés, magas láz. Már a lappangási idő utolsó fázisában,...