Kanyaró elleni antitest mérés: Hogy ne legyen félnivalója!

• 2017-03-13
    Kanyaró elleni antitest mérés: Hogy ne legyen félnivalója!

A kanyaró súlyos, fertőző betegség, amelynek kezdetben influenzaszerű tünetei vannak: torokfájás, köhögés, magas láz. Már a lappangási idő utolsó fázisában, még a tipikus kiütések előtt fertőzhet a beteg. Védettségét egyszerű vérvétellel ellenőrizheti. Kanyaró elleni IgG vizsgálata vénás vérvétellel történik, az eredmény 7 munkanap alatt vehető kézhez. Ára akciósan: 14000 HUF helyett 9000 HUF. A kért laboratóriumi vizsgálatok után 2500 HUF vérvételi díj fizetendő. Eredmény értelmezésében infektológus szakorvosunk segítségére lehet. A konzultáció árát a laborvizsgálat ára nem tartalmazza.

Szakrendelések mellett elérhető vérvétel, vírus szűrés, telefonos és online konzultáció!

A Pácienseink maximális biztonságát szem előtt tartva, járóbeteg szakrendeléseink fokozatosan növekvő kapacitás mellett elérhetők! Előzetes időpontfoglalás minden esetben szükséges! Bővebben →

Elérhetővé tettük a telefonos és online konzultációt, melyet járványügyi kockázat nélkül igénybe tud venni.

A vérvétel lehetősége továbbra is adott, mely során maximális körültekintéssel járunk el, intézményünk rendszeres fertőtlenítése mellett a kontaktusok számát is minimalizáljuk.

Elérhető koronavírus szűrés (gyorsteszt, ELISA, PCR), mely segítségével megtudhatja jelen van-e szervezetében a vírus elleni antitest.

Telefonos konzultáció Online konzultáció Koronavírus szűrés