Kanyaró elleni antitest mérés: Hogy ne legyen félnivalója!

• 2017-03-13
    Kanyaró elleni antitest mérés: Hogy ne legyen félnivalója!

A kanyaró súlyos, fertőző betegség, amelynek kezdetben influenzaszerű tünetei vannak: torokfájás, köhögés, magas láz. Már a lappangási idő utolsó fázisában, még a tipikus kiütések előtt fertőzhet a beteg. Védettségét egyszerű vérvétellel ellenőrizheti. Kanyaró elleni IgG vizsgálata vénás vérvétellel történik, az eredmény 7 munkanap alatt vehető kézhez. Ára akciósan: 14000 HUF helyett 9000 HUF. A kért laboratóriumi vizsgálatok után 2500 HUF vérvételi díj fizetendő. Eredmény értelmezésében infektológus szakorvosunk segítségére lehet. A konzultáció árát a laborvizsgálat ára nem tartalmazza.

Klinikánkon elérhető telefonos konzultáció
és koronavírus gyorsteszt!

Valljuk, hogy minden körülmények között legfontosabb a Pácienseink és Munkatársaink egészsége. Ez a hatósági javaslatokkal összhangban a járóbeteg szakellátás korlátozását kívánja meg. Önök ebben az időszakban sem maradnak szakorvosi tanácsok nélkül. Hisszük, hogy telefonos konzultációval tudjuk Mindannyiunk érdekeit a leginkább szolgálni.

A vérvétel lehetősége továbbra is adott. Ennek során maximális körültekintéssel járunk el, intézményünk rendszeres fertőtlenítése mellett a kontaktusok számát is minimalizáljuk.

Klinikánkon elérhető koronavírus gyorsteszt. A teszt segítségével megtudhatja jelen van-e szervezetében a Covid-19 vírus (SARS-CoV-2) elleni antitest, melyből első sorban arra lehet következtetni, hogy átesett-e már a Covid-19 fertőzésen.

Telefonközpontunk továbbra is a szokott időben várja hívását.

Telefonos konzultáció   Koronavírus gyorsteszt
Calprotectin teszt akció a készlet erejéig!

A calprotectin széklet tesztet gyulladásos bélbetegség, fertőzéses betegség, polip, vastagbél daganat és irritábilis bélszindróma kivizsgálására ajánljuk. Tünetek jelentkezése esetén javasolt...