Új reumatológus az Aranyklinikán!

• 2016-02-20
    Új reumatológus az Aranyklinikán!

Az Aranyklinika reumatológus csapata újabb kiváló szakorvossal bővült! Dr. Deák Magdolna reumatológus, belgyógyász szakorvos szerdánként 16 órától várja leendő pácienseit. Szakrendelését reumatológiai és immunológiai problémáktól szenvedő pácienseknek ajánljuk! A doktornő szakterületei közé tartoznak a heveny és krónikus ízületi gyulladásos betegségek, az autoimmun betegségek, biológiai terápiák, csontritkulás, köszvény, gerincbetegségek, ízületi fájdalmak, kopások és még sok más. Amennyiben panaszai megszüntetésére vagy enyhítésére vágyik jelentkezzen be az Aranyklinika központi telefonszámán!

Reumatológia

Sokan úgy gondolják, hogy ha valamelyik ízület megfájdul, akkor be kell venni egy vény nélkül kapható fájdalomcsillapítót, amit a szomszéd is javasolt. Az ízület már úgyis elkopott, a reklámokban lehet látni erre való porcerősítőket, egyikből esetleg bevesznek pár szemet. Ha bedagad valami, majd előbb vagy utóbb elmúlik. A reumatológusnál egyébként heteket kell várni, mire az ember sorra kerül, a végén pedig úgyis fürdőjegyet fog kiírni. Sok beteg nem is kíváncsi, mi okozza a bajt, és hogy lehetne tartós megoldást keresni rá, vagy esetleg megelőzni, hogy kiújuljon a probléma.
    A fürdőkúra, az iszappakolás és a gyógymaszírozás továbbra is szerves részét képezik a modern reumatológiai fegyvertárnak, de a gyógyászat átvette a 21. század technikai újításait és a molekuláris biológiai kutatások eredményeit is. A diagnosztikában nagy segítséget jelent a CT, az MRI és az ultrahang készülék, a vérvizsgálatok és különböző laboratóriumi módszerek. Elérhetők modern fájdalom- és gyulladásgátló készítmények, gyomorvédő bevonattal ellátott tabletták, szelektíven ható szerek valamint a csontritkulás ellenes készítmények. Biológiai terápiával kezelhető a rheumatoid arthritis, a Bechterew-kór és a pikkelysömör. Kísérleti stádiumban vannak autoimmun betegek kezelésére kifejlesztett szerek, melyek közül több elérhető Szegeden is.
Felkészült már a téli hurutos időszakra?

Méresse meg gyermeke ellenanyagszintjét! D3 vitaminszint mérés immunológus szakorvosi vizsgálattal kedvezményesen az első 10 bejelentkezőnek most 17600 HUF helyett csak...