Darázscsípés? Kiütések? Duzzanatok? Elhúzódó lázas állapot?

• 2015-11-05
    Darázscsípés? Kiütések? Duzzanatok? Elhúzódó lázas állapot?

Ha fenti kérdések valamelyikére igennel válaszolt, javasoljuk látogassa meg infektológia szakrendelésünket! Szakorvosunk állati kontaktust követő betegségek terápiájában, Lyme kór kezelésében, kiütéses betegségek diagnosztikájában, valamint védőoltással kapcsolatos kérdéseiben tud Önnek segíteni!

Az infektológus orvos feladata egy vélhetőleg fertőző betegség kórokozójának megtalálása, beazonosítása, majd elpusztítása a beteg szervezetben. A fertőző betegségek lényegében az egész szervezetet érinthetik, ezért az infektológus számos egyéb orvosi szakterület orvosaival dolgozik együtt a sikeres gyógyítás érdekében.

Szakrendelések mellett elérhető vérvétel, vírus szűrés, telefonos és online konzultáció!

A Pácienseink maximális biztonságát szem előtt tartva, járóbeteg szakrendeléseink fokozatosan növekvő kapacitás mellett elérhetők! Előzetes időpontfoglalás minden esetben szükséges! Bővebben →

Elérhetővé tettük a telefonos és online konzultációt, melyet járványügyi kockázat nélkül igénybe tud venni.

A vérvétel lehetősége továbbra is adott, mely során maximális körültekintéssel járunk el, intézményünk rendszeres fertőtlenítése mellett a kontaktusok számát is minimalizáljuk.

Elérhető koronavírus szűrés (gyorsteszt, ELISA, PCR), mely segítségével megtudhatja jelen van-e szervezetében a vírus elleni antitest.

Telefonos konzultáció Online konzultáció Koronavírus szűrés
Tej, tejtermék fogyasztás után panaszai jelentkeznek?

Lehet, hogy laktózérzékeny! Jelentkezzen be laktóz kilégzési tesztre az Aranyklinikán! Az első 10 jelentkező 12 000 HUF helyett 8000 HUF-ért...