Darázscsípés? Kiütések? Duzzanatok? Elhúzódó lázas állapot?

• 2015-11-05
    Darázscsípés? Kiütések? Duzzanatok? Elhúzódó lázas állapot?

Ha fenti kérdések valamelyikére igennel válaszolt, javasoljuk látogassa meg infektológia szakrendelésünket! Szakorvosunk állati kontaktust követő betegségek terápiájában, Lyme kór kezelésében, kiütéses betegségek diagnosztikájában, valamint védőoltással kapcsolatos kérdéseiben tud Önnek segíteni!

Az infektológus orvos feladata egy vélhetőleg fertőző betegség kórokozójának megtalálása, beazonosítása, majd elpusztítása a beteg szervezetben. A fertőző betegségek lényegében az egész szervezetet érinthetik, ezért az infektológus számos egyéb orvosi szakterület orvosaival dolgozik együtt a sikeres gyógyítás érdekében.

Klinikánkon elérhető telefonos konzultáció
és koronavírus gyorsteszt!

Valljuk, hogy minden körülmények között legfontosabb a Pácienseink és Munkatársaink egészsége. Ez a hatósági javaslatokkal összhangban a járóbeteg szakellátás korlátozását kívánja meg. Önök ebben az időszakban sem maradnak szakorvosi tanácsok nélkül. Hisszük, hogy telefonos konzultációval tudjuk Mindannyiunk érdekeit a leginkább szolgálni.

A vérvétel lehetősége továbbra is adott. Ennek során maximális körültekintéssel járunk el, intézményünk rendszeres fertőtlenítése mellett a kontaktusok számát is minimalizáljuk.

Klinikánkon elérhető koronavírus gyorsteszt. A teszt segítségével megtudhatja jelen van-e szervezetében a Covid-19 vírus (SARS-CoV-2) elleni antitest, melyből első sorban arra lehet következtetni, hogy átesett-e már a Covid-19 fertőzésen.

Telefonközpontunk továbbra is a szokott időben várja hívását.

Telefonos konzultáció   Koronavírus gyorsteszt
Tej, tejtermék fogyasztás után panaszai jelentkeznek?

Lehet, hogy laktózérzékeny! Jelentkezzen be laktóz kilégzési tesztre az Aranyklinikán! Az első 10 jelentkező 12 000 HUF helyett 8000 HUF-ért...