Külföldre utazik? Bevándorlással érintett területek közelében lakik?

• 2015-10-19
    Külföldre utazik? Bevándorlással érintett területek közelében lakik?

Az infektológia (fertőző betegségek) egyre nagyobb jelentőséggel birnak napjainkban. A bevándorlás felerősödése, a fokozott utazási kedv, a fertőző betegségek terjedésének felerősödéséhez vezethet. Napjainkban egy-egy járvány alkalmával újra és újra előtérbe kerülnek a klasszikus régen ismert fertőző betegségek és eddig ismeretlen kórokozók által okozott újabb fertőzések.

Szakrendelések mellett elérhető vérvétel, vírus szűrés, telefonos és online konzultáció!

A Pácienseink maximális biztonságát szem előtt tartva, járóbeteg szakrendeléseink fokozatosan növekvő kapacitás mellett elérhetők! Előzetes időpontfoglalás minden esetben szükséges! Bővebben →

Elérhetővé tettük a telefonos és online konzultációt, melyet járványügyi kockázat nélkül igénybe tud venni.

A vérvétel lehetősége továbbra is adott, mely során maximális körültekintéssel járunk el, intézményünk rendszeres fertőtlenítése mellett a kontaktusok számát is minimalizáljuk.

Elérhető koronavírus szűrés (gyorsteszt, ELISA, PCR), mely segítségével megtudhatja jelen van-e szervezetében a vírus elleni antitest.

Telefonos konzultáció Online konzultáció Koronavírus szűrés
BRCA1, BRCA2 szűrés az Aranyklinikán!

Örökletes emlő- és petefészekrák (HBOC) szindróma szűrése vérből. Mind a BRCA1 és BRCA2 tumor szupresszor gének. A fiatalkori megbetegedés, petefészekrák...