Góckutatás az Aranyklinikán

• 2013-11-30

Mit is jelent a góc? A szervezet egy adott pontján gyulladás alakul ki, ami egy távoli ponton tüneteket okoz. A góckutatáshoz gyakorlott szakorvosok összehangolt munkájára van szükség és elengedhetetlen a kiterjedt laboratóriumi és eszközös háttér, ami az Aranyklinikán adott. Amennyiben Ön ízületi megbetegedésben, ekzemában, hajhullásban vagy egyéb bőrbetegségben szenved, keresse fel rendelőnket, ahol tapasztalt orvosgárdánk segít visszanyerni egészségét! Jelentkezzen be elérhetőségeink egyikén!

Szakrendelések mellett elérhető vérvétel, vírus szűrés, telefonos és online konzultáció!

A Pácienseink maximális biztonságát szem előtt tartva, járóbeteg szakrendeléseink fokozatosan növekvő kapacitás mellett elérhetők! Előzetes időpontfoglalás minden esetben szükséges! Bővebben →

Elérhetővé tettük a telefonos és online konzultációt, melyet járványügyi kockázat nélkül igénybe tud venni.

A vérvétel lehetősége továbbra is adott, mely során maximális körültekintéssel járunk el, intézményünk rendszeres fertőtlenítése mellett a kontaktusok számát is minimalizáljuk.

Elérhető koronavírus szűrés (gyorsteszt, ELISA, PCR), mely segítségével megtudhatja jelen van-e szervezetében a vírus elleni antitest.

Telefonos konzultáció Online konzultáció Koronavírus szűrés
Autogén tréning tanfolyamok

Az autogén tréning a testünk belső történéseire való koncentrációval kifejlesztett ellazító (relaxáló) eljárás.  2014.01. A belső történésekre való koncentráció a tréning idejére kikapcsolja...