• Fül-orr-gégész (allergiavizsgálat, lézerakupunktúra)
  • Aranyklinika
  • Hétfő 10:00-12:00 Hétfő 14:00-18:00 Csütörtök 10:00-12:00 Csütörtök 14:00-18:00
    • Fül-orr-gégészeti tevékenységem a hagyományos orvoslás és a komplementer medicina eszközeit használja. A felnőtt és gyermek betegellátáson belül fő érdeklődési területem az allergiás betegek gyógyítása. A mikroszkópos fülvizsgálaton, az endoszkópos orrvizsgálaton túl ultrahangos melléküreg diagnosztikát is használok. A fülészeti betegségek pontos diagnosztizálásában segít a tympanometer, mely a nem kooperáló gyermekek fülbetegségének kimutatására is alkalmas. A rendelőmben korszerűen felszerelt süketkamrában szakszemélyzet segít a halláscsökkenés fokának pontos megállapításában.  A helium-neon és dióda lézer eszközök használata valamint a hagyományos kínai akupunktúra alkalmazása segít abban, hogy a betegek kezelése akár gyógyszerek nélkül is történhessen. Az allergiás betegségek okának teljes körű kivizsgálására is lehetőség van, mivel a hagyományos bőrteszt mellett vérvizsgálattal és a ritkább allergének speciális bőrfelszínre történő ragasztásával a különböző allergiát okozó anyagok kimutathatók. Az allergiás betegségek egyedüli oki terápiájaként ismert, az allergia kioltására alkalmas immunkezelést is igényelhetik betegeink. Az eljárás teljesen fájdalmatlan, mivel nyelv alatti cseppek formájában alkalmazzuk. A kivizsgált betegeinket a megfelelő terápia beállítása mellett életmód és táplálkozási tanácsokkal is ellátjuk.
      A felső és alsó léguti betegségek igen gyakran társulnak egymással. Igen előnyös a klinikánkat felkereső betegek számára, hogy egy időben, kedvezményes áron mindkét terület szakemberének – gyermek tüdőgyógyász, fül-orr-gégész – vizsgálatát is igénybe vehetik