• Az akupunktúra több ezer éves gyógymód, mely Kínából terjedt el az egész világon. Az akupunktúra működési zavarokat kezel, a visszafordíthatatlan szervi elváltozásokra és a genetikai megbetegedésekre nincs hatással. Előnye a sebészi, illetve a gyógyszeres eljárással szemben, hogy mellékhatás nélkül gyógyít, a szervezet természetes erőinek mozgósításával.

Az akupunktúrás kezelés történhet rendkívül vékony tűvel, mely behelyezése fájdalomérzést szinte alig okoz. Van lehetőség lézer terápiára is, mely fájdalommentesen ingerli az akupunktúrás pontokat. Ez előnyt jelent a gyermekek és az érzékenyebb felnőttek gyógyításában.

A gyógymód a nélkül is működik, hogy hinnénk benne. Kiterjedt állatgyógyászati felhasználása igazolja ezt.

Milyen gyakran alkalmazzuk?

A kezelést általában 10 alkalommal végezzük. Heveny panaszok enyhítésére 1-2 kezelés is elegendő, míg régóta fennálló betegségeknél több kezelés szükséges. Bizonytalan kórjóslat esetén, ha 4 megjelenés után nincs megfelelő javulás, akkor a további akupunktúrás kezelést nem javasoljuk. Az általános gyakorlat szerint az első két héten heti kétszer, ezt követően hetente egyszer, majd kéthetente kell megjelennie a betegnek. Természetesen mindig, egyénre szabottan állapítjuk meg a kezelések gyakoriságát. A beteggel az első találkozás után közöljük, hogy előreláthatóan milyen eséllyel gyógyítható a betegsége akupunktúrával.

Milyen panaszok esetén javasolt?

Szakorvos által kivizsgált betegek gyógyítását végezzük akupunktúrával.

Az alább felsorolt kórképek és panaszok eredményesen befolyásolhatók az eljárással:

• reumás fájdalom
      • ideggyulladás
      • sportsérülés
      • fejfájás
      • migrén
      • fülzúgás bizonyos fajtái
      • arcüreggyulladás
      • allergiás nátha
      • asthma, főleg gyermekkorban
      • herpes különböző fajtái
      • a fül gyulladásos megbetegedései

Segít az akupunktúra a dohányzásról való leszoktatásban és az elhízás kezelésében is. Ez utóbbi esetben elengedhetetlen az életmódváltás bevezetése is.

Lézerakupunktúra, allergiavizsgálat