• Bejelentkezés: H-P 8-16

  • Telefon: +36 20 573 5434

  • Telefon: +36 30 561 1098

    • 2014-01-12

    Az év első napjai ideális időszaknak bizonyulnak arra, hogy különféle fogadalmakat tegyünk egészségünk megőrzése céljából.

    A modern orvostudomány ma már a megelőzésre koncentrál.
    Íme néhány praktika, hogyan előzhető meg a derékfájdalom:

    • Mozogjon rendszeresen, fokozatosan emelve a gyakorlatok intenzitását. Ha hosszabb szünet után túlzott lelkesedéssel hirtelen veti bele magát a sportolásba, azzal csak árt.
    • Szokjon le a dohányzásról! A nikotin és a füstben lévő más méreganyagok meggátolják, hogy a porckorong felszívja a számára szükséges tápanyagokat.
    • Szabaduljon meg súlyfeleslegétől! A has körüli plusz kilók nem csak közvetlenül terhelik a gerincet, de akinek pocakja van, az nem büszkélkedhet sem erős izomzattal sem jó állóképességgel.

     

    Szerkesztette: Dr. Hulló Daniella

    2014.01.09.

    Forrás: http://www.webmd.com/back-pain/tc/herniated-disc-what-increases-your-risk

Read previous post:
A hirtelen szívmegállásnak lehetnek előjelei

Napjainkban az egészségügy sokat fordít a betegségek megelőzésére. Manapság elvárható, hogy éttermekben, szállodákban, nagy forgalmat lebonyolító intézményekben defibrillátorokat helyezzenek el....

Close